Foro / Psicología

Me gustan los pañales

Última respuesta: 20 de enero de 2014 a las 7:03
A
an0N_812854299z
21/4/12 a las 22:48

Hola chicos y chicas!!

como e dicho anteriormente ME GUSTAN LOS PAÑALES!!! me gusta usar pañales ponermelos y ponerme encima mis bóxer CK. me encana mirarme al espejo y verme con el pañal y los boxer me resulta muy excitante. Me da morbillo ir por la calle con el pañal y hacermelo encima cuando tengo ganas, me encanta hacermelo TODO pis, caca de todo y me encanta eyacular en el.
me encantaría conocer gente chicos o chicas con el mismo gusto para intercambiar experiencias y hablar del tema

Ver también

A
an0N_812854299z
21/4/12 a las 22:50

Marcas de pañales
me podrían decir marcas de pañales y el sitio donde los comprar en Barcelona?

A
an0N_812854299z
2/5/12 a las 14:46

Tema pañals
Hola sóc Marc, que casualitat jo també sóc de barcelona!!
no es que dir-te és un gust rar que tinc la veritat, no és comú en les persones però que hi farem, no és una cosa que faci sovint, només alguna vegada que tinc l'oportunitat.
¿A tu t'agradaria posar-te un panyal? la veritat és que al primer és rar però amb el temps li agafes el gust
no es que mes dir-te jajaja si vols parlar ja saps aqui estic
una abraçada!
Marc

A
an0N_812854299z
12/5/12 a las 22:19

Marques de pañals
Jo en algunes ocasions que em compro bolquers em fa vergonya anar pel super amb el paquet també em poso vermell.
Respecte al tema de les marques totes les que em dius són per nen petit, en el meu cas tampoc sóc vell jaja només tinc 19 anys jajaja però he de fer servir bolquers d'adult.
Jo sòl utilitzar els Orlys que els compro a mercadona o bé els Indas que compro a Eroski, però m'agraden més els orlys més absorbents i millors et pot cagar i pixar agust . Pels tena e provat els Tena pants que és un tipus bragapañal que et pegues una bona pixada i s'escapa tot el líquid, i ja ni parlem de quan et pegues una bona cagada passa el mateix, ami els bragapañal no m'agraden gens.
M'agradaria saver mires bolquers però t'agradaria posar-te un bolquer? t'agradaria fer t'ho a sobre al pañal?

A
an0N_812854299z
16/5/12 a las 9:57

Tema dodotis
jo no et recomano que li diguis a la teva mare que et compri bolquers, a llarga et port portar problemes jo que el teu aniria al súper i me'ls compraria d'amagat. A mi també m'agradaria que em canviessin els bolquers, però cap de les meves parelles a sabut d'aquest gust i òbviament ma mare molt menys.
jo també tinc molts mes gustos, la meva vida no gira al voltant del bolquer, m'agrada fer esport, anar a cinema, sortir de festa amb amics etc etc,

A
adamo_7277456
20/1/14 a las 1:55
En respuesta a an0N_812854299z

Tema pañals
Hola sóc Marc, que casualitat jo també sóc de barcelona!!
no es que dir-te és un gust rar que tinc la veritat, no és comú en les persones però que hi farem, no és una cosa que faci sovint, només alguna vegada que tinc l'oportunitat.
¿A tu t'agradaria posar-te un panyal? la veritat és que al primer és rar però amb el temps li agafes el gust
no es que mes dir-te jajaja si vols parlar ja saps aqui estic
una abraçada!
Marc

Hola marc jo també sóc de barcelona i m'agrada utilitzar bolquers!
Hola marc jo també sóc de Barcelona i m'agrada utilitzar bolquers, pensaba que era l'unic de per aqui aprop que li agradava!
És dificil trobar a gent que tingui aquests gustos per aquesta zona si vols parla algun dia del tema estic més que encantat.

A
adamo_7277456
20/1/14 a las 7:03
En respuesta a an0N_812854299z

Tema pañals
Hola sóc Marc, que casualitat jo també sóc de barcelona!!
no es que dir-te és un gust rar que tinc la veritat, no és comú en les persones però que hi farem, no és una cosa que faci sovint, només alguna vegada que tinc l'oportunitat.
¿A tu t'agradaria posar-te un panyal? la veritat és que al primer és rar però amb el temps li agafes el gust
no es que mes dir-te jajaja si vols parlar ja saps aqui estic
una abraçada!
Marc

Que no se'm oblidi!
A més de que també resideixo a Barcelona també tinc 19 anys suposu que tu ja en tindras 20, jajaja doncs aixo si algun dia vols quedar per parlar del tema o parlar via online fes-m'ho saber.
mersi

Ultimas conversaciones
No te pierdas ni uno solo de nuestros tableros en Pinterest
pinterest
ISDIN Si-Nails

ISDIN Si-Nails

Compartir