|
|

|
 |
 |
 |
| Foros |
Lista de las charlas |
Ayuda |
Buscar |
| Mensaje que originó la charla: | "Letra de cancion " Enviado por banyoles2 el 28 marzo a 16:49
hola! si alguna de vosatras save la cancion de dyango "LA MARE" pues la nesecito para hacer un trabajo pues la he buscado por todad partes y no encuentro la letra gracias paquita.
|
|
| Contenido de las respuestas: | | "Puede ser esta?" Enviado por pilegra el 28 marzo a 17:21
está en catalán
El nen és petit i, mig adormit, la mare sel mira i, junts al bressol, no el deixa mai sol. Joiosa sospira i, vetllant el seu somni amb amor, ella pensa tranquilla i "ditxosa": -El meu fill val un món i un tresor i de tot cor li canta amorosa. -Fes nones, reiet, fes nones filll meu, que ets un angelet que mha enviat Déu. El besa a la cara, el besa al front, petons duna mare "lo" més gran del món. El nen és més gran. La mare plorant li diu cada dia: -No surtis de nit i fuig dels brogits, treballa i estudia. I tapant-li els defectes que té, laconsella amb "carinyo" i el guia pel camí del treball i del bé, que és el que ella desitja i ansia. -Perdona, fill meu, per jo thaig de dir que el meu cor et veu per molt mal camí. Qui mal taconsella, deu ser un ningú, fes cas duna vella que sols viu per tu. Veient-te perdut i tot despreciat, perquè no has vingut aquí al meu costat ? No abaixis la cara, aixeca el front, que et queda una mare, "lo" més gran del món.
Pi
|
| | "Gracies" Enviado por banyoles2 el 30 marzo a 19:48
gracias es la letra que buscava, mi hija sobre esta cancion tiene que hacer un trabajo del colegio, " moltes gracies"
|
|
Otras páginas de respuestas: [1]
|
|