Foro / Psicología

Amistat mares separades lleida

Última respuesta: 8 de septiembre de 2019 a las 13:49
H
houria_6321886
27/2/10 a las 20:11

Hola, que tal?
M'agradaria conèixer grup, o començar-lo, de mares serparades de la nostra zona de Lleida, per quedar amb nens i sense, i parlar, començar una amistat i apoyar-nos. Tinc 34, i dos fills 8 i 6, en som moltes en la mateixa situació i em de mirar endavant.
una salutacio i espero les vostres respostes molt aviat. Gràcies.

Ver también

A
an0N_868204299z
5/3/11 a las 13:21

Amistat a lleida en la mateixa situació
Hola jo tinc 32 anys i dos fills, una nena de 3 anys i un nen de deu mesets. Fa un mes que m'he separat després de 11 anys de relació. Els fills ens donen per desgràcia la força que per nosaltres mateixes no em tingut, suposo pq sempre pensem que la paternitat els canviarà pr aix poques vegades funciona.
Ara desde que me separat he agafat una altra perspectiva i faig un balanç de tans anys amb coses molt bones pr coses que a mi ja no m'encaixaven en la meva manera de ser, ara em tinc a vegades ràbia a mi mateixa pq penso que d'alguna manera em va manipular, es una persona molt egocèntrica, li agrada molt fer la seva, i sempre el primer es ell el sue futbol, els seus amics i les seves juergues, iara penso ocm he pogut aguantar tant!!!!
i ja amb l'arribada de la nena la crisis va tocar de prop la separació pr ara amb el segon ja sí que sí. A més com més grans seran els nens pitjor, ara els puc enganyar bé, pensen que esta treballant , la relació es super cordial, els veu cada dos dies i el dissabte de moment fem coses els 4, amb lo que la nena no s'adona de res.
M'agradaria molt trobar altres noies en la mateixa situació per donar-nos suport i compartir experiències.
salutacions

A
alagrimas_137cb8z
21/7/11 a las 14:55

Hola
Hola Marblava, jo també soc de Lleida, 36 anys i dos nens de 11 i 7. De quina part ets??
Un peto.

A
alzira_6440459
17/8/11 a las 12:50

Ruptura amb la parella estant de 4 mesos
bones,
jo tb visc a Lleida i aviat estaré com vosaltres. Estic embarassada de 4 mesos i des de que em vaig quedar ell a canviat. al ppi nomes veia les pegues, sense mostrar cap il.lusió ni curiositat per l'evolució del bb.
I tenia sempre coses a fer mes importants q estar amb mi.
inclus quan m'he trobat malament.
li pregunto si m'estima i diu que no ho sap... aixi q ...
Així q suposo q estaré millor sola que mal acompanyada!
m'agrada coneixer un grup de mares soles. es el primer fill i tot es nou.
salutacions

H
hiart_8682041
24/8/11 a las 15:56
En respuesta a alzira_6440459

Ruptura amb la parella estant de 4 mesos
bones,
jo tb visc a Lleida i aviat estaré com vosaltres. Estic embarassada de 4 mesos i des de que em vaig quedar ell a canviat. al ppi nomes veia les pegues, sense mostrar cap il.lusió ni curiositat per l'evolució del bb.
I tenia sempre coses a fer mes importants q estar amb mi.
inclus quan m'he trobat malament.
li pregunto si m'estima i diu que no ho sap... aixi q ...
Així q suposo q estaré millor sola que mal acompanyada!
m'agrada coneixer un grup de mares soles. es el primer fill i tot es nou.
salutacions

Hola
Hola, no et precipitis, viure un embaras i el naixement d'un fill sola, no es gens fàcil. Si que es veritat que si no esteu bé junts tampoc té masa sentit, pr espera una mica, molts homes reaccionen d'una forma inesperada davant un canvi com aquest, potser es por o pànic i amb el temps les coses es suavitzen no? Quants anys tens?si no es molt preguntar?
si necesites parlar ja saps....aquí estem.
A veure si s'animen més noies de LLeida i fem un grupet no?
salutacions i cuidat molt que és el més important.

H
hiart_8682041
24/8/11 a las 16:02
En respuesta a alagrimas_137cb8z

Hola
Hola Marblava, jo també soc de Lleida, 36 anys i dos nens de 11 i 7. De quina part ets??
Un peto.

Hola
Hola, jo també vaig entrar en aquets foro responent a Marblava, pr va penjar l'escrit fa més d'un any amb lo qual no crec que estigui al dia del foro. Jo visc a Lleida ciutat i ja fa sis mesos que em vaig separar, la veritat hi ha hagut de tot pr ho portem força bé, mantenim una relació molt civilitzada, sobretot pensant sempre amb els nens es clar. Tinc dos nens petits, i tot hi que al principi va ser molt dur ara ja ho porto molt millor. La gran sort que he tingut es poder comptar amb l'ajuda absoluta dels meus pares i envoltar-me de la meva gent.
I tu com ho portes?fa temps que et vas separar?
A veure si ampliem el cercle de lleidatanes eh!
salutacions

A
alzira_6440459
24/8/11 a las 22:12

Gràcies marmarc
suposo q tens raó... ho hem parlat i sembla que mica a mica es va vinculant... però tb he vist que és un nen gran. Jo tinc 40 anys...i ell 43. i és el primer bb pels dos.

A
alagrimas_137cb8z
25/8/11 a las 9:57
En respuesta a hiart_8682041

Hola
Hola, jo també vaig entrar en aquets foro responent a Marblava, pr va penjar l'escrit fa més d'un any amb lo qual no crec que estigui al dia del foro. Jo visc a Lleida ciutat i ja fa sis mesos que em vaig separar, la veritat hi ha hagut de tot pr ho portem força bé, mantenim una relació molt civilitzada, sobretot pensant sempre amb els nens es clar. Tinc dos nens petits, i tot hi que al principi va ser molt dur ara ja ho porto molt millor. La gran sort que he tingut es poder comptar amb l'ajuda absoluta dels meus pares i envoltar-me de la meva gent.
I tu com ho portes?fa temps que et vas separar?
A veure si ampliem el cercle de lleidatanes eh!
salutacions

Hola de nou
Hola Marmarc, doncs jo porto dos anys separada, el primer any de molt bon rotllo, i despres res de res bé podras llegir en algun altre post, la relació que tinc amb ell. Fatal la veritat. Si vols quedem per fer un cafe o una cola.

Geni, mica en mica, veuras com si que respon al bb, ara tot es com porteu la vostra relació, si aneu bé o no.

Tinc "conegudes" que s'han quedat nomes perquè la relació no anava bé pensant que un fill els atansaria, i els ha sortit al revès, el fill els ha distanciat mes encara.

El mateix et dic, que ha Mar si vols podem quedar les tres un dia per fer una cola o un café.

Un petó per a totes dues.

H
hiart_8682041
23/10/11 a las 20:00
En respuesta a alagrimas_137cb8z

Hola
Hola Marblava, jo també soc de Lleida, 36 anys i dos nens de 11 i 7. De quina part ets??
Un peto.

Hola
Hola fa temps que no entro pq vaig de vòlit, entre la feina, els nens i una mica de vida pròpia doncs els dies i les setmanes se m'escapen. res que no ens pasi a totes no suposo.
Com us va a vosaltres?
teniu la compartida?jo no i el règim de visites va sobre la marxa pr ho portem força bé,algun cop fins i tot fem coses junts amb els nens, pq a ells també els hi agrada veure'ns junts, tot i que aparentment no saben res el petit segur pq té 1 any i mig, i la nena que en té 3 i mig sap que el papa viu amb el iaios i que treballa molt, no sé ben bé que li deu pasar pel cap. Ho ha normalitzat tot sense mai sentar-la per explicar-li res.
Bé a veure si li donem marxa al foro no?
salutacions

H
hiart_8682041
24/10/11 a las 22:46
En respuesta a alzira_6440459

Ruptura amb la parella estant de 4 mesos
bones,
jo tb visc a Lleida i aviat estaré com vosaltres. Estic embarassada de 4 mesos i des de que em vaig quedar ell a canviat. al ppi nomes veia les pegues, sense mostrar cap il.lusió ni curiositat per l'evolució del bb.
I tenia sempre coses a fer mes importants q estar amb mi.
inclus quan m'he trobat malament.
li pregunto si m'estima i diu que no ho sap... aixi q ...
Així q suposo q estaré millor sola que mal acompanyada!
m'agrada coneixer un grup de mares soles. es el primer fill i tot es nou.
salutacions

Com va tot?
Hola fa temps que no entro pr volía saber com et va tot?espero que millor
suposo que si no en sabem res de tu es pq tot va bé no?

H
hiart_8682041
24/10/11 a las 22:52
En respuesta a alagrimas_137cb8z

Hola de nou
Hola Marmarc, doncs jo porto dos anys separada, el primer any de molt bon rotllo, i despres res de res bé podras llegir en algun altre post, la relació que tinc amb ell. Fatal la veritat. Si vols quedem per fer un cafe o una cola.

Geni, mica en mica, veuras com si que respon al bb, ara tot es com porteu la vostra relació, si aneu bé o no.

Tinc "conegudes" que s'han quedat nomes perquè la relació no anava bé pensant que un fill els atansaria, i els ha sortit al revès, el fill els ha distanciat mes encara.

El mateix et dic, que ha Mar si vols podem quedar les tres un dia per fer una cola o un café.

Un petó per a totes dues.

Hola de nou
Hola ahí rebuscant per la red, vaig trobar un anunci d'intent de formar un grup de mares i pares separats de la zona de Lleida, pr es veu que no hi hagut gens d'èxit de gent interesada. No sé pq costa tant trobar per Lleida grups de gent en la mateixa situació si buscant per internet hi ha grups per totes les províncies i comarques, no sé ens deu costar més als lleidatans, jeje.
Apa a veure si tinc notícies aviat d'aquest foro i l'animem.
salutacions

J
julija_5655201
1/11/12 a las 19:58

Nova separada
Hola jo sóc Begoña, estic separada de fa dos mesos i no ho porto gens bé, estaria bé formar un grupet de gent com nosaltres pq els del nostre entorn ens antenent però tenen les seves vides. Fins aviat.

N
noemia_7294088
12/11/12 a las 21:57

Hola a totes
hola, jo tb estic separada i ademes sense familia aqui a lleida, estaria be poder parlar i compartir neguits amb vosaltres,una abraçada

H
hiart_8682041
15/11/12 a las 9:43
En respuesta a noemia_7294088

Hola a totes
hola, jo tb estic separada i ademes sense familia aqui a lleida, estaria be poder parlar i compartir neguits amb vosaltres,una abraçada

Hola de nou
Hola doncs jo feia dies que no us llegia pr si estaria bé anar parlant, sempre estar bé comptar amb gent amb la mateixa situació.
Quina edad tenen els vostres fills? els meus 4 i dos.
Fa temps que estem en contacte també amb una altra noia que té un petit i esta en una situació semblant pr no hi ha manera de quedar, per una cosa o una altra. Podríem fer un grup com fan a altres províncies, primer anem parlant i ja després veurem com va no?
Jo fa un any i mig que em vaig separar i la veritat es que ho portem tots molt bé, doncs tenim molt bona relació amb ell i els nens ho han normalitzat tot.
Sense familia es molt fotut, jo no sé que hagués fet sense els meus pares i amics.
abraçada i fins aviat

A
arwa_5435958
24/11/12 a las 21:26

Jo tambe mapunto
Boness, jo també soc una noia de 30 anys separada amb un nen de 2 anys.
I des des de fa gairebe un any estic separada i magradaria coneixer algun grup de noies amb el qual es pugui parlar i fer amistad.
Em puc apuntar amb vosaltres?

A
arwa_5435958
26/11/12 a las 21:10

Quan començem
Hola a totes, ja se que fa molt poc que estic aqui amb vosaltres.Però la idea de fer un grup,quedar amb nens o sense i sobretot poder tenir les nostres converses sobre el que ens a passat o estem pasant es un recolç molt important que tenim.
Però tenim que començar ja. No un dia per laltre pero podem começar a partir dun mes "vosaltres mateixes"...
Per que si que estem aqui al foro pero no veig una continuitat, pot ser es com ho veig jo, pero tenim que fer un pas.
I ens esplaiem del tot.
Salutacions,

H
hiart_8682041
27/11/12 a las 22:46
En respuesta a arwa_5435958

Quan començem
Hola a totes, ja se que fa molt poc que estic aqui amb vosaltres.Però la idea de fer un grup,quedar amb nens o sense i sobretot poder tenir les nostres converses sobre el que ens a passat o estem pasant es un recolç molt important que tenim.
Però tenim que començar ja. No un dia per laltre pero podem começar a partir dun mes "vosaltres mateixes"...
Per que si que estem aqui al foro pero no veig una continuitat, pot ser es com ho veig jo, pero tenim que fer un pas.
I ens esplaiem del tot.
Salutacions,

Hola
Hola, fa molts dies que us volia saludar pr tinc problemes informàtics a casa i des de la feina no puc veure aquesta pàgina.
Estic d'acord amb lo del primer pas anem parlant per coneixer-nos una mica pr si podríem quedar i fer un grupet.
Es trencar el gel després ja esta. Jo ho intentat amb algunes mares pr per una cosa o altra ho anem deixant i al final nomès vaam quedar un dia. també suposo pq la edad dels nens era força diferent.
No es facil a vegades compaginar agendes.
Teniu la custodia compartida?
Jo la tinc jo amb règim de visites i un dels dos dies del cap de setmana el pasen amb ell o fem algo els 4 junts doncs tenim molt boan relació, esperem que duri. fins ara no hi han hagut terceres persones i això ho facilita tot un cop pasat el primer any i pico de tirar més coses en cara, discusions,etc...ara ja tots em refet la nostra vida i estem perfectament organitzats, i els nens ho porten fenomenal, normalitzen millor les situacions que nosaltres jeje
Apa doncs endavant

J
julija_5655201
27/11/12 a las 23:07
En respuesta a hiart_8682041

Hola
Hola, fa molts dies que us volia saludar pr tinc problemes informàtics a casa i des de la feina no puc veure aquesta pàgina.
Estic d'acord amb lo del primer pas anem parlant per coneixer-nos una mica pr si podríem quedar i fer un grupet.
Es trencar el gel després ja esta. Jo ho intentat amb algunes mares pr per una cosa o altra ho anem deixant i al final nomès vaam quedar un dia. també suposo pq la edad dels nens era força diferent.
No es facil a vegades compaginar agendes.
Teniu la custodia compartida?
Jo la tinc jo amb règim de visites i un dels dos dies del cap de setmana el pasen amb ell o fem algo els 4 junts doncs tenim molt boan relació, esperem que duri. fins ara no hi han hagut terceres persones i això ho facilita tot un cop pasat el primer any i pico de tirar més coses en cara, discusions,etc...ara ja tots em refet la nostra vida i estem perfectament organitzats, i els nens ho porten fenomenal, normalitzen millor les situacions que nosaltres jeje
Apa doncs endavant

Hola
Quina sort poder tenir una bona relació amb la teva exparella, jo no sé si ho podré aconseguir algun dia, jo encara l'estimo i em costa molt parlar amb ell amb naturalitat com si fos un amic, és molt dur passar d'una situació de total confiança a parlar com si ara fos un estrany, Només puc parlar del nostre fill. Necessito encara temps, deixar d'estimarlo i veure'l com una altra persona, Com tothom diu ha de passar un any per assimilar-ho i veure ho tot des de fora.
Em sembla bé trobar-nos algun dia tots, si voleu podem fer-ho el llarg cap de setmana de desembre, que segur que la majoria ho partireu amb les vostres parelles, En parlem, lloc, dia i hora.
Gràcies a tots va bé llegir les experiències dels demés per veure que no estàs sola.
Una abraçada i fins molt aviat!!!!!

A
alzira_6440459
28/11/12 a las 8:41
En respuesta a hiart_8682041

Hola
Hola, fa molts dies que us volia saludar pr tinc problemes informàtics a casa i des de la feina no puc veure aquesta pàgina.
Estic d'acord amb lo del primer pas anem parlant per coneixer-nos una mica pr si podríem quedar i fer un grupet.
Es trencar el gel després ja esta. Jo ho intentat amb algunes mares pr per una cosa o altra ho anem deixant i al final nomès vaam quedar un dia. també suposo pq la edad dels nens era força diferent.
No es facil a vegades compaginar agendes.
Teniu la custodia compartida?
Jo la tinc jo amb règim de visites i un dels dos dies del cap de setmana el pasen amb ell o fem algo els 4 junts doncs tenim molt boan relació, esperem que duri. fins ara no hi han hagut terceres persones i això ho facilita tot un cop pasat el primer any i pico de tirar més coses en cara, discusions,etc...ara ja tots em refet la nostra vida i estem perfectament organitzats, i els nens ho porten fenomenal, normalitzen millor les situacions que nosaltres jeje
Apa doncs endavant

Jo ja no visc a lleida.
Vaig anar a viure a bcn a casa dels meus pares Pq tinc horaris de feina molt variables I em va millor per la nena. Ojalá trobes un grup maco per aqui

H
hiart_8682041
29/11/12 a las 7:21
En respuesta a arwa_5435958

Quan començem
Hola a totes, ja se que fa molt poc que estic aqui amb vosaltres.Però la idea de fer un grup,quedar amb nens o sense i sobretot poder tenir les nostres converses sobre el que ens a passat o estem pasant es un recolç molt important que tenim.
Però tenim que començar ja. No un dia per laltre pero podem começar a partir dun mes "vosaltres mateixes"...
Per que si que estem aqui al foro pero no veig una continuitat, pot ser es com ho veig jo, pero tenim que fer un pas.
I ens esplaiem del tot.
Salutacions,

Perfecte
Hola molt bé doncs anem parlant i cap al pont de desembre si va bé intentem trobar-nos.
Lo de estar bé amb el teu ex hi ha dues coses que ho marquen, un quina va ser la causa del divorci, en el meu desgast i haver evolucionat o madurat de maneres molt molt diferents, al igual que enteniem de diferent manera la paternitat/maternitat, si el motiu es una infedilitat la cosa ja es més complicada, i dos tenir molt clar els dos per iigual que els nens son el primer iq ue veure'ns junts o fer coses com una familia a ells també els hi va molt bé, normalitzen una situació que no sempre es la ideal pr si es real.Ningu es junta o casa i té fills pensant que un dia pasarà això, no es el que vols per ells pr així es i s'ha d'asumir no creieu?
Apa que tingueu un bonn dia i ànims que ja s'apropa el cap de setmana

A
arwa_5435958
30/11/12 a las 13:13
En respuesta a hiart_8682041

Hola
Hola, fa molts dies que us volia saludar pr tinc problemes informàtics a casa i des de la feina no puc veure aquesta pàgina.
Estic d'acord amb lo del primer pas anem parlant per coneixer-nos una mica pr si podríem quedar i fer un grupet.
Es trencar el gel després ja esta. Jo ho intentat amb algunes mares pr per una cosa o altra ho anem deixant i al final nomès vaam quedar un dia. també suposo pq la edad dels nens era força diferent.
No es facil a vegades compaginar agendes.
Teniu la custodia compartida?
Jo la tinc jo amb règim de visites i un dels dos dies del cap de setmana el pasen amb ell o fem algo els 4 junts doncs tenim molt boan relació, esperem que duri. fins ara no hi han hagut terceres persones i això ho facilita tot un cop pasat el primer any i pico de tirar més coses en cara, discusions,etc...ara ja tots em refet la nostra vida i estem perfectament organitzats, i els nens ho porten fenomenal, normalitzen millor les situacions que nosaltres jeje
Apa doncs endavant

Hola
Bé jo també tinc regim de visites. No hi havia terceres persones però jo veia que preferia estar abans amb els seus amics que amb nosaltres.
Vaig estar una temporada pensant en el que fer si aguantar per el nen o deixar-ho correr.
Vaig fer-me una autoevaluació de mi mateixa, ja que akella forma de vida no magradava i llavors vam decidir de seguir cadascu per el seu camí.
El pont de desembre es bona idea.
a10

H
hiart_8682041
1/12/12 a las 10:04
En respuesta a arwa_5435958

Hola
Bé jo també tinc regim de visites. No hi havia terceres persones però jo veia que preferia estar abans amb els seus amics que amb nosaltres.
Vaig estar una temporada pensant en el que fer si aguantar per el nen o deixar-ho correr.
Vaig fer-me una autoevaluació de mi mateixa, ja que akella forma de vida no magradava i llavors vam decidir de seguir cadascu per el seu camí.
El pont de desembre es bona idea.
a10

Mateixa historia
Hola ostras el que has explicat podria ser ben bé part de la meva historia.
Quants anys te el teu nen.
Doncs quan s'apropi el pont i veiem com els virus ens deixen fer,pq a casa nostra porten tres setmanes instalats, primer jo deprés la nena i ara el nen es clar.fixem un dia d'acord?
Totes viviu a Lleida ciutat?
abraçada

A
arwa_5435958
1/12/12 a las 13:34
En respuesta a hiart_8682041

Mateixa historia
Hola ostras el que has explicat podria ser ben bé part de la meva historia.
Quants anys te el teu nen.
Doncs quan s'apropi el pont i veiem com els virus ens deixen fer,pq a casa nostra porten tres setmanes instalats, primer jo deprés la nena i ara el nen es clar.fixem un dia d'acord?
Totes viviu a Lleida ciutat?
abraçada

Aki tambe vam tenir virus
Ja se el que son els virus trankila ho comprennc. El meu nen te 2 anys i mig i es un granuja.Avui li ha donat per les xuxes i ara no hi ha ningu que els tregui.Jo sóc dun poble pero no tnc cap problema per anar a Lleida, vivia a Lleida amb el meu ex i tinc el pis alli però ara el tinc llogat i visc amb els meus pares per el nen va a la guarderia del poble i jo treballo a Lleida. HORARIS
Fins aviat

H
hiart_8682041
1/12/12 a las 20:42

Hola de nou
Hola el meu també té dos i mig i tbé es un petardo , es una monada i simpàtic pr no para mai ni un segon, va ser dur separar-se amb un bebe de 9 mesos i una petita de 2 anyets, pr ara ja tot es més fàcil i tbé sort de l'ajuda dels meus pares, no visc amb ells pr tenim contacte diàri pq em cuiden al petit quan surt de la guarde, esta malalt, més el reforç que faci falta en qualsevol moment. sino fos per ells i els amics....no sé que hagués fet. Sortir-me'n segur doncs quan no hi ha més remei...pr encara haguès sigut més difícil.
Se'l queda a dormir algun cop o encara no?
seguim en conatce

A
arwa_5435958
2/12/12 a las 12:54
En respuesta a hiart_8682041

Hola de nou
Hola el meu també té dos i mig i tbé es un petardo , es una monada i simpàtic pr no para mai ni un segon, va ser dur separar-se amb un bebe de 9 mesos i una petita de 2 anyets, pr ara ja tot es més fàcil i tbé sort de l'ajuda dels meus pares, no visc amb ells pr tenim contacte diàri pq em cuiden al petit quan surt de la guarde, esta malalt, més el reforç que faci falta en qualsevol moment. sino fos per ells i els amics....no sé que hagués fet. Sortir-me'n segur doncs quan no hi ha més remei...pr encara haguès sigut més difícil.
Se'l queda a dormir algun cop o encara no?
seguim en conatce

Hola
Si sel queda un cap de setmana si i un altre no.La relació que tenim es cordial però pk no vull jaleos amb ell, pk sino estariem sembre amb "la hacha de guerra".Pk jo ja no visco a Lleida però i treballo i gairebe cada dia veus a algú que ens coneix i et comenten coses de les que diu i que no son i jo no vull entrar amb akest joc, no arribaria a cap lloc.Però es passa amb els comentaris que fa,I jo entre mi penso si sapiguesiu la veritat, però k hi farem, la questió es que el petit estigui bé.Si sort als pares i amics, pero les megues amigues estan amb parella, si k algun cop em sortit però no es el mateix ja que elles fan na vida i jo un altra.

A
arwa_5435958
4/12/12 a las 14:45
En respuesta a hiart_8682041

Hola de nou
Hola el meu també té dos i mig i tbé es un petardo , es una monada i simpàtic pr no para mai ni un segon, va ser dur separar-se amb un bebe de 9 mesos i una petita de 2 anyets, pr ara ja tot es més fàcil i tbé sort de l'ajuda dels meus pares, no visc amb ells pr tenim contacte diàri pq em cuiden al petit quan surt de la guarde, esta malalt, més el reforç que faci falta en qualsevol moment. sino fos per ells i els amics....no sé que hagués fet. Sortir-me'n segur doncs quan no hi ha més remei...pr encara haguès sigut més difícil.
Se'l queda a dormir algun cop o encara no?
seguim en conatce

Pont de desembre
Bé dons, ja estem a la setmana de ponts. Si voleu quedar jo puc el dissabte a la tarda, no se a kina hora o diumenge a la tarda.Espero que duna manera o altra en coneixem i parlem una miqueta. Marmarc com esta el teu nenet,millor?
Ja direu quelcom.

H
hiart_8682041
4/12/12 a las 21:55
En respuesta a arwa_5435958

Pont de desembre
Bé dons, ja estem a la setmana de ponts. Si voleu quedar jo puc el dissabte a la tarda, no se a kina hora o diumenge a la tarda.Espero que duna manera o altra en coneixem i parlem una miqueta. Marmarc com esta el teu nenet,millor?
Ja direu quelcom.

Pont
Hola doncs en principi hem quedat amb el meu ex que se'ls endurà dijous i dissabte,o sigui que si voleu quedar amb nens podriem el diumenge i sino també hi ha la posibilitat de quedar nosaltres i fer un cafè dijous o dissabte, per anar coneixent-nos.Si quedem amb els nens que podem fer???jo no he mirat encara si fan algo per ells, normalment l'agenda cultural la porto força bepq m'agrada portar als nens a tot tipus d'espectacles i veure que fan pr encara no sé res.
Si coincidíssim estaria bé trobar-nos doncs. A veure que dieun les altres.
Quan quedem segur parlo amb l'altra noia que es mare soltera a veure si s'apunta.
Respecte a que Lleida es com un poble i els comentaris roden amb molta facilitat tens tota la raó, pr quan un sap que fa el que te que fer i dorm tranquila al cap d'un temps tot això va desapereixen pq tothom cau pel seu propi pes m'entens no?
Apa guapes fins aviat

A
arwa_5435958
5/12/12 a las 11:26
En respuesta a hiart_8682041

Hola
Hola, fa molts dies que us volia saludar pr tinc problemes informàtics a casa i des de la feina no puc veure aquesta pàgina.
Estic d'acord amb lo del primer pas anem parlant per coneixer-nos una mica pr si podríem quedar i fer un grupet.
Es trencar el gel després ja esta. Jo ho intentat amb algunes mares pr per una cosa o altra ho anem deixant i al final nomès vaam quedar un dia. també suposo pq la edad dels nens era força diferent.
No es facil a vegades compaginar agendes.
Teniu la custodia compartida?
Jo la tinc jo amb règim de visites i un dels dos dies del cap de setmana el pasen amb ell o fem algo els 4 junts doncs tenim molt boan relació, esperem que duri. fins ara no hi han hagut terceres persones i això ho facilita tot un cop pasat el primer any i pico de tirar més coses en cara, discusions,etc...ara ja tots em refet la nostra vida i estem perfectament organitzats, i els nens ho porten fenomenal, normalitzen millor les situacions que nosaltres jeje
Apa doncs endavant

Cansada
Dons a veure quan podem quedar, aquesta nit ho concretarem millor. Pk el meu ex acaba de trucar-me i em diu que sel vol emportar tot el pont. No lentenc la setmana pasada em va dir una cosa i akest matí una altra.
I encara va el sr. i em crida, lodio.
Fins ara

A
arwa_5435958
5/12/12 a las 16:46
En respuesta a hiart_8682041

Hola de nou
Hola el meu també té dos i mig i tbé es un petardo , es una monada i simpàtic pr no para mai ni un segon, va ser dur separar-se amb un bebe de 9 mesos i una petita de 2 anyets, pr ara ja tot es més fàcil i tbé sort de l'ajuda dels meus pares, no visc amb ells pr tenim contacte diàri pq em cuiden al petit quan surt de la guarde, esta malalt, més el reforç que faci falta en qualsevol moment. sino fos per ells i els amics....no sé que hagués fet. Sortir-me'n segur doncs quan no hi ha més remei...pr encara haguès sigut més difícil.
Se'l queda a dormir algun cop o encara no?
seguim en conatce

Solventat
Per fi em arribat amb un acord, es la repera el meu ex.
Si podem quedar demà dijous, estic sense nen tot el pont a canvi de tenir-lo per la setmana de nadal. No se vosaltres però això ho porto molt malament.
Parlem per la nit
a10

H
hiart_8682041
5/12/12 a las 19:45
En respuesta a arwa_5435958

Solventat
Per fi em arribat amb un acord, es la repera el meu ex.
Si podem quedar demà dijous, estic sense nen tot el pont a canvi de tenir-lo per la setmana de nadal. No se vosaltres però això ho porto molt malament.
Parlem per la nit
a10

Quedem doncs
Millor poder quedar primer nosaltres sense nens i parlar, amb ells en moviment es més complicat jeje
Ja em diras doncs, cap a mitja tarda les 5 aprox. va bé?es que cap a les 7/8 ja me'ls torna a portar.I sino també hi ha la posibilitat de disabte a mi m'es igual. Vull aprofitar aquests dos dies per descansar,descansar molt pq sempre vaig de cul, gimnas i llegir una mica.
Per cert us recomano aquest de "las 50 sombras de Grey que té revolucionades a totes les dones de mig món, l'heu llegit?
Jo visc per cappont si has de vindre a Lleida i us es igual quedem per aquí sino on hem digueu.
apa doncs....ah i molta paciencia amb els ex molta....ja ens posarem al dia

A
arwa_5435958
5/12/12 a las 20:16
En respuesta a hiart_8682041

Quedem doncs
Millor poder quedar primer nosaltres sense nens i parlar, amb ells en moviment es més complicat jeje
Ja em diras doncs, cap a mitja tarda les 5 aprox. va bé?es que cap a les 7/8 ja me'ls torna a portar.I sino també hi ha la posibilitat de disabte a mi m'es igual. Vull aprofitar aquests dos dies per descansar,descansar molt pq sempre vaig de cul, gimnas i llegir una mica.
Per cert us recomano aquest de "las 50 sombras de Grey que té revolucionades a totes les dones de mig món, l'heu llegit?
Jo visc per cappont si has de vindre a Lleida i us es igual quedem per aquí sino on hem digueu.
apa doncs....ah i molta paciencia amb els ex molta....ja ens posarem al dia

Ok
Val, demà cap a les 5 de la tarda, però a on?
Pot ser amb una altre lloc que no sigui cap pot, es que jo vivia a la bordeta i el meu ex encara i viu alli. i de cap pont a la bordeta hi ha una tirada de pedra, mentens?
I com avui em tingut una mica de disputa no el vull ni veure.
Et sembla be el nelson de ricard vinyes?

H
hiart_8682041
6/12/12 a las 9:51
En respuesta a arwa_5435958

Solventat
Per fi em arribat amb un acord, es la repera el meu ex.
Si podem quedar demà dijous, estic sense nen tot el pont a canvi de tenir-lo per la setmana de nadal. No se vosaltres però això ho porto molt malament.
Parlem per la nit
a10

Hoola
Quedem a la porta de la botiga de tratges que hi ha just al costat del Nelson vale?pq a la porta del Nelson queda gent i paso d'anar preguntant.A les 5 allí si hi ha algun canvi ens ho diem per la wweb jo la mirareabans de sortir de casa
fins a la tarda doncs

A
arwa_5435958
6/12/12 a las 11:52
En respuesta a hiart_8682041

Hoola
Quedem a la porta de la botiga de tratges que hi ha just al costat del Nelson vale?pq a la porta del Nelson queda gent i paso d'anar preguntant.A les 5 allí si hi ha algun canvi ens ho diem per la wweb jo la mirareabans de sortir de casa
fins a la tarda doncs

Ok
Aquesta tarde a les 5 estare alli al costat de la botiga de trajes, jo portare un abric color camel i un bolso blanc i negre. Et dono les aquestes referencies pk soc una mica despiste i jo tambè em dono vergonya de preguntar a la gent.
Fins a les 5, també mirare la web abans de marxar per si hi ha algun canvi.

H
hiart_8682041
6/12/12 a las 14:59
En respuesta a arwa_5435958

Ok
Aquesta tarde a les 5 estare alli al costat de la botiga de trajes, jo portare un abric color camel i un bolso blanc i negre. Et dono les aquestes referencies pk soc una mica despiste i jo tambè em dono vergonya de preguntar a la gent.
Fins a les 5, també mirare la web abans de marxar per si hi ha algun canvi.

Ok
vale perfecte jo soc rosa
fins després

H
hiart_8682041
26/1/13 a las 13:33
En respuesta a hiart_8682041

Hola de nou
Hola el meu també té dos i mig i tbé es un petardo , es una monada i simpàtic pr no para mai ni un segon, va ser dur separar-se amb un bebe de 9 mesos i una petita de 2 anyets, pr ara ja tot es més fàcil i tbé sort de l'ajuda dels meus pares, no visc amb ells pr tenim contacte diàri pq em cuiden al petit quan surt de la guarde, esta malalt, més el reforç que faci falta en qualsevol moment. sino fos per ells i els amics....no sé que hagués fet. Sortir-me'n segur doncs quan no hi ha més remei...pr encara haguès sigut més difícil.
Se'l queda a dormir algun cop o encara no?
seguim en conatce

Hola
Hola nomès explicar-vos que Anthia i jo finalment hem anat quedant, amb i sense nens, i parlant, i que si alguna més s'anima i vol quedar ,endavant!!! nosaltres ja vam fer el primer pas i la veritat es que molt bé i estariem encantades de que algú més se'ns hi afegeixi. Demà quedem amb nens per anar a veure titelles i després dinar si alguna vol vindre ja ho sap nomès ho ha de dir.
Salutacions

G
guita_6197023
14/9/13 a las 16:21

Hola
Soc una noia de 38 anys, separda.

No tinc fills, però segur que us puc entendre...

No sé si finalment vau arribar a fer el grup. Espero que sí!!!

Magradaria formar-hi part!!!

Fins aviat!

A
arwa_5435958
14/9/13 a las 22:58
En respuesta a guita_6197023

Hola
Soc una noia de 38 anys, separda.

No tinc fills, però segur que us puc entendre...

No sé si finalment vau arribar a fer el grup. Espero que sí!!!

Magradaria formar-hi part!!!

Fins aviat!

Benvinguda
Hola!
Si vam fer un grup i fem kedads amb nens i sense.Molt b tot.
Tu ets d Lleida?

G
guita_6197023
14/9/13 a las 23:25
En respuesta a arwa_5435958

Benvinguda
Hola!
Si vam fer un grup i fem kedads amb nens i sense.Molt b tot.
Tu ets d Lleida?

Hola
Hola!!!!
Si sóc de Lleida.
Doncs si et sembla,podem estar en contacte...
Et dono el meu correu?
No se gaire com funciona aixo.
Fins aviat,

H
hiart_8682041
15/9/13 a las 10:24

Hola i benvinguda
Hola doncs com bé t'ha explicat si vam arribar a fer un grup on fem coses amb nens i sense, llàstima que des d'aquesta pàgina no hi ha hagut massa gent que s'animi, et dono tb el meu mail i entre les tres ens anem posant en contacte d'acord?(nuriaanto@hotmail.com )
Fins aviat doncs

A
arwa_5435958
15/9/13 a las 12:18
En respuesta a guita_6197023

Hola
Hola!!!!
Si sóc de Lleida.
Doncs si et sembla,podem estar en contacte...
Et dono el meu correu?
No se gaire com funciona aixo.
Fins aviat,

Ok
Dons si stem amb contacte, donam kuan puguis el correu i t informo d les sortides k fem ...
Fins aviat

O
olive_18593057
8/9/19 a las 13:49

Bon dia, em dic Elena, sóc de Lleida, estic separada des de fa dos anys i tinc una nena de 8 anys, és molt juganera i sempre vol estat amb nens i fent activitats. M'agradaria molt poder compartir sortides, activitats, rialles, etc. amb vosaltres. Esteu actius com a grup? gràcies.

Videos, noticias, concursos y ¡muchas sorpresas!
facebook
ISDIN Si-Nails

ISDIN Si-Nails

Compartir